Google translate:
Such a small tip for you.
Do not use zz support EA Poland. It is better to immediately follow the American live chat.
I bought Battlefield 3 version for download directly from Origin. After downloading the game I had the same problems. Crashes or exiting to Windows after 2-3 min of the game, the graphics and clipping to not connect to servers or throwing on empty. This was too much - I called technical support (because recently I've been waiting for a reply email 4 days) - it turned out that "company policy" does not allow for putting you already downloaded the game (even though Polish law says otherwise ...). All I can do for me is help me to solve the problem. Well ok, it help me.
Well ...
Did not help. They could not tell what is the problem, and finally threw the blame on the ISP.
When I was about to give up, I found an English-language forum at some screenshots of the conversation with the customer support through live chat - Mass Effect 3 gave no problems, explaining his decision that the promised "epic ending" is a joke - at best - niedoróbką. As the EA Poland has not yet introduced a chat, I put on American I. .. 30 seconds and the problem. I described briefly what is happening with the game and he wants it back. They said "no problem".
You? You can. This unfortunately shows the quality of services in Poland.
So if you were not able to arrange something with our support you already know where to turn.
Comment has been collapsed.
Oh, that was it? I thought I had to remove all the accentuated and stricken letters.
Comment has been collapsed.
Yeah, right. Then tell me why Russian and Poland support sent me faster response than American (THQ <- I'm waiting till Friday and then I'll ask paypal to withdraw my money)? What's worth mentioning that in both cases the instructions I got were precise enough to solve problem in 1-2 days.
Comment has been collapsed.
Cliffs for English speakers:
-OP bought Battlefield 3 on Origin and the game failed to work properly
-OP contacted EA Poland and, after waiting 4 days for an email to get through, decided to call them directly to return the game
-Company policy stated that returns were not allowed, but that they could help him fix his problems
-EA Poland failed to help fix OP's issues
-OP finds screen-shot of the American EA live chat support where a user managed to return a copy of Mass Effect 3 due to the 'epic ending' being a joke
-OP contacts American EA live chat and manages to return his Polish copy of BF3 within minutes, being told 'no problem' after explaining his situation.
OP's final words "This just shows you what kind of support we have in Poland. If you have problems with Polish support, you now know where to turn."
Comment has been collapsed.
Never go to "regional" support..I had 2 problems with games in my life:
P.S. Thanks for translating xD
Comment has been collapsed.
Przy okazji, Amerykańska pomoc techniczna też nie jest wspaniała, bo połowa z ludzi korzysta z języka angielskiego gorzej niż pierwszoklasista.
Sam miałem taki przypadek, i też dotyczył BF'a 3.
Najlepsze jest to, że koleś tam kazał mi WSZYSTKO wyłączyć w menedżerze zadań. Napisałem, że to wyłączy naszą rozmowę...a on się rozłączył.
Gdy połączono mnie 2gi raz z kimś innym, pomoc techniczna przez 13 minut(z zegarkiem w ręku) nikt nie odpowiadał... -_-
Więc, nie zwalajcie batów na EA Polska, bo w Polsce na pewno znajdują się też osobnicy, którzy są chętni do pomocy. Wszystko zależy od osoby.
Poza tym, EA Polska dodała nam, Polakom, dodatkowe nieśmiertelniki do Multi i WSZYSTKIE dodatki przedpremierowe w preorderze, kiedy w innych krajach część DLC była w jednym, a część w drugim sklepie, gdy zamówiło się grę.
Comment has been collapsed.
Jeżeli chodzi o samą polską pomoc techniczną to fakt, braku chęci nie można im zarzucić.
Kiedyś biłem się z własnym komputerem, bo coś (konkretniej gra BF:BC2) w jakiś dziwny sposób wpływało na mój hardware tak, że ten się zacinał. Miesiącami stosowałem najprzeróżniejsze metody, wydałem też niemałą sumę na dysk czy zasilacz, bo to przecież ten mógł być sprawcą i w ogóle rzecz się długo ciągła zanim postanowiłem napisać do EA supportu.
Napisałem, właściwie pierwsze 6 wymian maili to było dokładne przedstawienie sytuacji i sposoby jakie już stosowałem (najwyraźniej mieli słabą pamięć albo nie chciało im się zaglądać do cytowanego pierwszego mejla, w którym wszystko już było opisane), a pozostałe 15 maili to były metody żywcem zaczerpnięte z wyszukiwarki pod hasłem 'bad company 2 hardlock'. Za każdym razem odpowiadałem im tą samą formułką, że 'problem niestety nie został rozwiązany, testowałem go przez x godzin, x sesji etc., proszę o dalsze wskazówki'. W ostatnim mejlu napisałem im, że już nie potrzebuję żadnej pomocy. Skłamałem, ale dalsze ich wysiłki po prostu nie miały już sensu.
Podsumowując, wymieniłem dobre 20 maili z polskim supportem ea, łącznie trzy osoby próbowały mi pomóc. Chęci mieli rzeczywiście duże (w końcu za to im płacą), gorzej w praktyce. Nie gniewam się na chłopaków, jeśli chodzi o diagnozę to zaczynam stawiać na wady fabryczne karty graficznej, więc nie ma opcji żeby ktoś nas wpadł na ten pomysł w tej 'burzy mózgów'.
Comment has been collapsed.
If someone wants to translate this go for it. If anyone else has this problem read below:
If you have Windows 32 bit run this command. Open command prompt AS ADMINISTRATOR and type this then restart your computer.
bcdedit /set increaseuserva 2500
http://www.youtube.com/watch?v=zMS7iiIc1sg
If you do have Windows 64 bit you do not need to run this and the problem is somewhere else.
Comment has been collapsed.
8,609 Comments - Last post 1 hour ago by InSpec
172 Comments - Last post 4 hours ago by Tcharr
88 Comments - Last post 5 hours ago by Deleted2137
241 Comments - Last post 5 hours ago by RCSWE
823 Comments - Last post 7 hours ago by MagicDN
24 Comments - Last post 7 hours ago by steveywonder75
443 Comments - Last post 10 hours ago by crocospect
225 Comments - Last post 7 minutes ago by aez76
0 Comments - Created 27 minutes ago by Darshao
413 Comments - Last post 34 minutes ago by Cole420
216 Comments - Last post 1 hour ago by Momo1991
880 Comments - Last post 1 hour ago by RePlayBe
143 Comments - Last post 1 hour ago by RePlayBe
3 Comments - Last post 1 hour ago by Axelflox
Taka mała rada dla was.
Nie korzystajcie z z pomocy technicznej EA Polska. Lepiej od razu kierować się na amerykański live chat.
Kupiłem Battlefielda 3 w wersji do pobrania bezpośrednio przez Origin. Po pobraniu miałem z grą same problemy. Zawieszanie się komputera lub wychodzenie do Windows po 2-3 min gry, przycinająca się grafika a do tego nie łączenie z serwerami lub wrzucanie na puste. Tego było za wiele - zadzwoniłem do pomocy technicznej (bo ostatnio czekałem na odpowiedź mailową 4 dni) - okazało się, że "polityka firmy" nie pozwala na oddanie gry którą już pobrałem (mimo, że Polskie prawo mówi inaczej...). Jedyne co mogą dla mnie zrobić, to pomóc mi rozwiązać problem. No ok, to pomóżcie.
Cóż...
Nie pomogli. Nie potrafili stwierdzić co jest problemem, aż wreszcie zrzucili winę na dostawcę internetu.
Kiedy już miałem się poddać, znalazłem na jakimś anglojęzycznym forum screena z rozmową klienta z pomocą techniczną przez live chat - oddał Mass Effect 3 bez problemów, tłumacząc swoją decyzję tym, że obiecywane "epickie zakończenie" jest jakimś żartem - a w najlepszym przypadku - niedoróbką. Jako że EA Polska nie wprowadziła jeszcze chatu, wbiłem się na amerykański i... 30 sekund i po problemie. Opisałem krótko co się dzieje z grą i że chce ją oddać. Oni na to "no problem".
Można? Można. To niestety pokazuje jakość usług w Polsce.
Więc jakbyście nie mogli czegoś załatwić z naszą pomocą techniczną to już wiecie gdzie się zwrócić.
Comment has been collapsed.